Reklamáció
Amikor a Shapeit-nél vásárolsz, a dán vásárlói jogszabályokat követjük. A törvények értelmében minden vásárlásodra 2 év jótállás vonatkozik.
• Amikor hibát vagy hiányosságot észlelsz a terméken, ésszerű időn belül kell reklamálnod. Ésszerű idő alatt azt értjük, hogy ezt a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül meg kell tenned.
• Miután hibát, sérülést vagy hasonlót észleltél egy terméken, kérjük, töltsd ki ezt a űrlapot itt
• Ha jóváhagyjuk a visszaküldést, ajándékkártyát kapsz, amit ugyanilyen vagy hasonló termék vásárlására használhatsz fel.
• Miután megkaptuk a termékedet, azt szakértőink vizsgálják meg, hogy megállapítsák, gyártási hibáról van-e szó. Ha a reklamáció jogos, és nem csupán általános elhasználódásról vagy használati nyomokról van szó, a sérülést vagy hibát egy szabó javítja ki. Ha ezt nem tudjuk biztosítani, új terméket ajánlunk fel neked.
Mi számít elhasználódásnak:
Fontos tudni, hogy elhasználódás esetén a terméken észlelhetőek a használat nyomai. Például, hogy az anyag gumírozása meglazult, a szálak elváltak egymástól a terhelt pontokon (pl. az ülepenél, ahol az anyag széthúzódik), vagy a termék erősen kifakult, elveszítette a színét, bolyhos lett, illetve a mosás vagy öblítő miatt egyéb sérülések jelentkeztek. Ezen felül azok a varrások, amelyek egyértelműen széthúzódtak, és nem csak hibásan lettek összevarrva, szintén nem minősülnek reklamációnak.
Az is előfordulhat, hogy a méret nem volt teljesen megfelelő, vagy a terméket nagyobb fizikai terhelés érte, mint amit fogyasztóként ésszerűen elvárhatsz, hogy kibírjon.