Reklamáció
Amikor a Shapeit-nél vásárolsz, a dán vásárlási törvényt követjük. A törvény szerint minden vásárlásodra 2 év reklamációs jogod van.
• Amikor hibát vagy hiányt fedezel fel a termékeden, ésszerű időn belül reklamálnod kell. Az ésszerű idő azt jelenti, hogy a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül kell ezt megtenned.
• Miután felfedeztél egy hibát, sérülést vagy hasonlót egy terméken, kérjük, töltsd ki az űrlapot itt
• Ha jóváhagyjuk a visszaküldést, ajándékkártyát kapsz, amelyet ugyanilyen vagy hasonló termék vásárlására használhatsz fel
• Amikor megkapjuk a termékedet, szakértő szakemberek értékelik azt, hogy megállapítsák, van-e gyártási hiba. Amennyiben a reklamációd jogos, és nem egyszerűen a hétköznapi elhasználódás és használati nyomokról van szó, a kárt vagy hibát egy szabóval javítjuk. Ha nem tudjuk ezt biztosítani, új terméket ajánlunk fel neked.
Mi az elhasználódás:
Figyelj arra, hogy az elhasználódásra utal a terméken látható nyomok. Például, ha az anyagban lévő gumi meglazult, vagy a szálak elváltak a kritikus helyeken (például a lábszárnál, ahol az anyag szétválik), vagy a termék erősen kifakult és veszített a színéből, mosás vagy öblítőszer miatt bolyhosodott. Ezenkívül az olyan varratok, amelyek egyértelműen széthúzódtak, és nem csupán helytelenül oldódtak fel, szintén nem reklamálhatóak.
Az is előfordulhat, hogy a méret nem volt 100%-ban megfelelő, vagy a termék nagyobb fizikai terhelésnek volt kitéve, mint amit a fogyasztó elvárhat.